livstecken

hej

Tänkte mest säga HEJ JAG LEVER (FÖR DET MESTA) fast jag aldrig syns här. En anledning: har satt igång projekt som jag väntar med att visa tills de är klara. En till anledning: har haft ångest och noll ork till och från senaste månaderna (hej vinter, hejdå). Ännu en anledning: har sen några månader tillbaka hållit till på instagram. Där heter jag folkmothetsgrupp, kom med!

Dä var allt för nu, HEJDÅ!

hejdå

4 svar

  1. alltså <3 <3 du är så cool och bra och jag önskar att vi inte bodde så jobbigt långt ifrån varandra

    2015/01/22 kl. 15:39

    • bästa <3 kan bara säga detsamma. ibland är distanser så himla dumt. vill krama dig!

      2015/01/22 kl. 17:19

  2. heja livstecken och projektet!! å hoppas ångestjäkeln drar dit peppar växer. kram!!

    2015/01/23 kl. 12:00

  3. nej vad tjusigt anna. you go!

    2015/01/24 kl. 18:53

Kommentera

