raku

Jag ramar in bilder tills fingertopparna går sönder (vilket ändå är helt okej till bra musik), och eftersom inget nytt tillkommer visar jag istället lite keramik jag gjorde i raku-lera i våras. En stor skål som ser lite ut som universum, en mjölkkanna och en vas med krackelerad glasyr.

Älskar raku lite.

2 svar

  1. Härligt! Raku är kanske nåt man ska undersöka mer alltså? :)

    2012/12/04 kl. 08:56

    • Det tycker jag absolut, jag älskar det!

      2012/12/04 kl. 09:50

Kommentera

